Real Madrid
چهار شنبه 27 شهريور 1392برچسب:, :: 13:5 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

دردقایق ابتدایی بازی دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای بود که ایکر کاسیاس بعد از برخورد غیرعمد آرنج سرخیو راموس به پهلویش مصدوم و مجبور به ترک زمین مسابقه شد

سایت گل- در دقایق ابتدایی بازی دو تیم رئال مادرید و گالاتاسرای در دور اول رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بود که آرنج سرخیو راموس به صورت غیرعمد به پهلوی ایکر کاسیاس برخورد کرده و دروازه بان تیم مادریدی درنهایت مجبور شد تا با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کند تا بعد از مدتها که بازی به او رسیده بود، نتواند در زمین بماند

 


 

ساعاتی بعد از اتمام بازی، سرخیو راموس عکسی را در توئیتر قرار داد و زیرش نوشت:«حرکت به سمت خانه در کنار....هه هه هه هه... یکی امروز می خواهد مرا بکشد! البته مشکل خاصی نیست و او خیلی زود بازخواهد گشت.»

سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 1:30 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

وپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

سایت گل- به گزارش بخش بریتانیایی سایت گل، مسوت اوزیل، ستاره آلمانی رئال، با انتقالی 40 میلیون پوندی و قراردادی 5 ساله به آرسنال پیوست.

 


 

رسمی: اوزیل به آرسنال پیوست

اوزیل امروز بعد از توافق با باشگاه لندنی، در مونیخ، تحت تست های پزشکی قرار گرفت. به این ترتیب، توپچی ها با این انتقال رکورد نقل و انتقالات شان را شکستند.

براساس گزارش ها، اوزیل در آرسنال هفته ای 130 هزار پوند درآمد خواهد داشت و پردرآمدترین بازیکن این باشگاه خواهد بود.

دو باشگاه آرسنال و رئال مادرید شب گذشته برای انتقال این بازیکن به توافق رسیدند و مدیربرنامه های این بازیکن نیز از همان زمان مذاکرات شان را با این باشگاه آغاز کردند.

اوزیل در حال حاضر به المان رفته تا برای دیدارهای پیش روی تیم ملی کشورش در جام جهانی آماده شود؛ به همین دلیل تست پزشکی او به جای لندن، در مونیخ برگزار شد.

آرسنالی ها امیدوارند که در ساعات باقی مانده از بازار نقل و انتقالات، سه بازیکن جدید از جمله دمبا با، مهاجم چلسی را به خدمت بگیرند.

سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 1:27 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

 

پیوستن کاکا به اس میلان

 

گفته میشه انتقال رایگان انجام شده اما خوب بسته به عملکرد کاکا, میلان مبلغی رو به رئال پرداخت میکنه(صحت این موضوع رو فعلا نمیدونم چقدره...)

(دوست داشتم تو رئال موفق بشی اما نشد! امیدوارم تو میلان به اوجت برگردیو تو جام جهانی ببینیمت 3> )

 

1.jpg

 

 

1185988_641717569180980_561649908_n.jpg

3.jpg

2.jpg

 

1173702_579400908784688_1684510550_n.jpg

1239933_641709989181738_2131904674_n.jpg

4.jpg

56669370438050525298.jpg

5.jpg
 

 

1185686_579398615451584_944396695_n.png

استقبال از ستاره ولزی آنطور که انتظار می رفت نبود

سایت گل- در آخرین روز بازار نقل و انتقالات، سرانجام اتفاقی که رئالی ها در انتظار آن بودند، رخ داد. تاتنهامی ها با انتقال گرت بیل موافقت کردند و این ستاره ولزی در مقابل 25 هزار هوادار رئال، رونمایی شد. در این مراسم، خانواده بیل، از جمله همسر و دخترش هم حضور داشتند.


















سه شنبه 12 شهريور 1392برچسب:, :: 1:21 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

گرت بيل: در رئال، رونالدو رئيس است

گرت بيل، خريد جديد رئال مادريد، در مراسم معارفه اش، پيوستن به اين باشگاه را تعبير يک رويا دانست.

 


 

 بعد از کش و قوس هاي فراوان، سرانجام تاتنهام با انتقال گرت بيل به رئال موافقت کرد تا اين بازيکن با انتقالي 100 ميليون يورويي، به گران ترين بازيکن تاريخ فوتبال تبديل شود.

به گزارش گل، بيل به خبرنگاران گفت:" پيوستن به رئال، براي من تعبير يک رويا بود. اميدوارم که بتوانم به تيم کمک کنم تا بتواند اين فصل براي دهمين بار قهرمان اروپا شود."

او همچنين به ستايش از کريس رونالدو پرداخت و گفت:" به نظر من، رونالدو بهترين بازيکن دنياست. حضور او، نقش مهمي در تصميم من براي پيوستن به رئال داشت. بازي کردن در کنار او يک افتخار است.

 زدن پنالتي ها و ضربات آزاد؟ در رئال، رونالدو رئيس است. بايد ببينيم او چه مي گويد.

نيازي نيست که من به رونالدو کمک کنم تا بهترين بازيکن دنيا شود، او قبلا اين را نشان داده است."

بيل همچنين در مورد مبلغ هنگفتي که رئال براي به خدمت گرفتنش پرداخت صحبت کرد و گفت:" مبلغ انتقال چيزي نيست که روي من تاثير بگذارد. اين چيزي بين رئال و تاتنهام است. تنها اگر بخواهم به آن فکر کنم، به من فشار خواهد آورد."

جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

آلونسو تحت عمل جراحي قرار گرفت

باشگاه رئال مادريد تاييد کرد که ژابي آلونسو، هافبک رئال مادريد، امروز با موفقيت تحت عمل جراحي قرار گرفت.

 


 

 اين ملي پوش اسپانيايي در تمرينات روز گذشته رئال از ناحيه کف پا دچار شکستگي شد و تقريبا براي سه ماه از ميادين دور خواهد بود.

به گزارش گل، در بيانيه باشگاه رئال آمده است:" ژابي آلونسو امروز (پنج شنبه) به خاطر شکستگي استخوان پنجم کف پاي راستش، تحت عمل جراحي قرار گرفت."

اين در حالي است که آلونسو که در هفته هاي پاياني فصل گذشته از ناحيه ران دچار آسيب ديدگي شد و جام کنفدراسيون ها را از دست داد، به تازگي به تمرينات رئال برگشت.

جمعه 1 شهريور 1392برچسب:, :: 14:28 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

پيروزي رئال مادريد در شب باشکوه رائول

رئال مادريد در بازي گراميداشت رائول گونسالس موفق شد السد قطر را با 5 گل شکست دهد.

 


 

 

رئال مادريد و السد قطر شب گذشته در ديداري دوستانه به منظور گراميداشت رائول گونسالس به مصاف هم رفتند که رئالي‌ها در پايان موفق شدند با نتيجه پرگل 5 بر صفر اين ديدار را با پيروزي پشت سر بگذارند. در اين ديدار کريستيانو رونالدو پيراهن شماره 7 را به رائول گونسالس داد تا اين مهاجم اسپانيايي با پيراهن معروفش براي رئال مادريد به ميدان رود. ايکر کاسياس نيز بازوبند کاپيتاني را به بازوي رائول بست.

به نقل از ايسنا، در حالي‌که هشتاد هزار هوادار رئالي با پيراهن شماره 7 در ورزشگاه برنابئو حاضر شده بودند رائول موفق شد در دقيقه 23 اولين گل مسابقه را به ثمر برساند و مانند هميشه خوشحالي بعد از گلش را با بوسيدن حلقه ازدواجش انجام دهد. ديگر گل‌هاي رئال را در اين ديدار ايسکو (59)، کريم بنزما (79) از روي نقطه پنالتي و يسه رودريگس در دقايق (82 و 88) به ثمر رساندند. پس از پايان اين مسابقه رائول در کنار تمامي جام‌هايي که با رئال مادريد فتح کرد ايستاد تا خداحافظي باشکوهي از تيم محبوبش داشته باشد.

رائول پس از پايان مسابقه چمن ورزشگاه را بوسيد و درحالي که با بدرقه باشکوه هواداران اين تيم روبرو شد از باشگاه محبوبش خداحافظي کرد.

بازي بزرگداشت رائول قرار بود سال گذشته برگزار شود که به دليل حضور رئال مادريد در سوپرجام اسپانيا برگزار نشد. رائول در حال حاضر در باشگاه السد قطر بازي مي‌کند.
دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 12:0 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

آنچلوتي: خوب بازي نکرديم اما بهتر مي‌شويم

سرمربي ايتاليايي رئال مادريد معتقد است بازيکنانش مقابل بتيس خوب کار نکردند اما بهتر خواهند شد.

 


 

کارلو آنچلوتي در نشست خبري بعد از پيروزي دو بر يک تيمش مقابل رئال بتيس اظهار داشت: به دليل برخي جزئيات، ديگو لوپز را درون دروازه قرار دادم. با کاسياس صحبت کردم. او بسيار حرفه‌اي است و واقعا مي‌ خواهد بازي کند.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: بازيکنان فوق‌العاده‌اي دارم؛ موراتا، دي ماريا و کاسميرو همگي به قدرتمند‌تر شدن تيم کمک مي‌کنند.

سرمربي رئال مادريد خاطرنشان کرد: امشب خوب بازي نکرديم اما بهتر مي‌شويم. اگر مي‌خواهيم فوتبال با کيفيتي را به نمايش بگذاريم، بازيکنانمان بايد آماده کار کردن باشند.

آنچلوتي اضافه کرد: ايسکو بازيکن سخاوتمندي است. او فوق‌العاده بازي مي‌کند. آمار يک گل و يک پاس گل در يک مسابقه عالي است.

 

دو شنبه 28 مرداد 1392برچسب:, :: 11:58 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

ايسکو: از اولين گلم با ضربه سر خوشحالم

مهاجم تازه وارد رئال مادريد از اينکه توانسته است براي اولين بار با ضربه سر گل بزند و گلش باعث پيروزي تيم شده، ابراز خوشحالي کرد.

 


 

 

 
ايسکو با ابراز خوشحالي از اينکه تيمش با گل وي توانست به سه امتياز شيرين مقابل بتيس دست پيدا کند، اظهار داشت: آنچه مهم بود اين است که در خانه به پيروزي رسيديم. اين اولين گلي بود که با سرم زدم و بسيار خوشحالم زيرا باعث پيروزي تيم شد.

به گزارش فارس، بازيکن فصل گذشته مالاگا ادامه داد: اکنون نياز داريم که پيشرفت فراواني را نشان دهيم و واقعا روي غلتک بيفتيم. مطمئنم که مادريد کاملا جديدي را شاهد خواهيم بود.

وي از اظهار نظر در خصوص نيمکت‌نشيني کاسياس خودداري کرد و گفت: من در جايگاهي نيستم که شرايط ديگو لوپز را ارزيابي کنم.
 

 

چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

دي‌ماريا: رونالدو قانعم کرد در رئال بمانم

آنخل دي‌ماريا مي‌گويد حضور کريستيانو رونالدو مهم‌ترين دليل او براي ماندن در رئال‌مادريد بوده است.

 


 

 

هافبک آژرانتيني رئال که زمزمه‌هاي پيوستن او به منچسترسيتي يا پاري‌سن‌ژرمن به گوش مي‌رسيد، در نهايت در رئال‌مادريد ماندني شد.

دي ماريا درباره ماندنش در اين تيم گفت: مهم‌ترين دليل حضورم در رئال‌مادريد کريستيانو رونالدو است. او خيلي با من صحبت کرد و قانعم کرد در رئال‌مادريد بمانم. رونالدو براي ما يک رهبر واقعي است. او هميشه در زمين مسئوليت سنگيني را بر دوش دارد. هواداران انتظارات زيادي از او دارند و من از بازي کردن در کنار او خوشحالم.

دي‌ماريا در فصل نقل‌وانتقالات تابستاني از تيم‌هاي منچسترسيتي و پاري‌سن‌ژرمن پيشنهاد داشت اما در نهايت تصميم گرفت قراردادش را با رئال‌مادريد تمديد کند.

 

شکست سنگين اينتر مقابل رئال مادريد

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه اينتر ميلان را با شکستي سنگين مواجه کرد.

 


 

 

از سري رقابت‌هاي دوستانه باشگاهي و در يک ديدار حساس تيم فوتبال رئال مادريد ملقب به قوهاي سپيد با هدايت کارلو آنجلوتي موفق شد اينتر ميلان ايتاليا را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.

به گزارش فارس، کاکا در دقيقه 11، رونالدو 38 و آلوارز 68 براي رئال گلزني کردند.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

سلتيک 1  ليورپول 0

تاتنهام 1  اسپانيول 1

نيوکاسل 1  براگا 1

اوساسونا 1  وايادوليد 1

 

پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, :: 8:7 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی
رئال مادرید فاتح جام بین المللی گینس

در شب پایانی مسابقات گینس کاپ ابتدا میلان با دو گل بالوتلی و نیانگ از سد لوس آنجلس گلکسی گذشت و سوم شد.


سپس در یک فینال دیدنی رئال مادرید با نتیجه سه بر یک چلسی را شکست داد و قهرمان این رقابتها شد.گلهای رئال مادرید را کریستیانو رونالدو (دو بار) و مارسلو و تک گل چلسی را رامیرز به ثمر رساندند.

 

کریستیانو رونالدو نیز به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, :: 19:0 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو: مورينيو شايستگي اظهار نظر ندارد

کريس رونالدو مهاجم تيم فوتبال رئال مادريد گفت: مورينيو شايستگي اظهار نظر ندارد.

 


 

به گزارش پايگاه خبري کالچونيوز کريس رونالدو مهاجم پرتغالي تيم فوتبال رئال مادريد در واکنش به اظهارات اخير حوزه مورينيو سرمربي پرتغالي تيم فوتبال چلسي گفت: درمورد اظهارات اخير حوزه مورينيو تنها چيزي که مي توانم بگويم اين است که در زندگي افرادي وجود دارند که هيچ شايستگي براي اظهار نظر نداشته و من حوزه مورينيو با هم جزو آن دسته افراد مي دانم. من جزو آن دسته افرادي هستم که هميشه براي مربيان احترام فراواني قائل بوده و سعي کرده ام تا از آنها مطالب زيادي ياد بگيرم ولي هميشه مواردي پيش مي آيد که ما مجبور به حفظ خونسردي بوده و بايد از کنار بسياري از آنها به آرامي گذر کرد.

 

دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رونالدو با رئال مادريد تمديد کرد

ستاره پرتغالي رئال مادريد سرانجام قراردادش را با اين تيم تمديد کرد.

 


 

کريستيانو رونالدو قراردادش را با رئال مادريد تمديد کرد و تا 2018 در سانتياگو برنابئو ماندني مي‌شود. اين تمديد قرارداد باعث مي‌شود رونالدو با 17 ميليون درآمد خالص در هر يک از 5 فصل آينده که يک ميليون يورو بيشتر از درآمد مسي است، پردرآمدترين بازيکن فوتبال اسپانيا نام بگيرد.

به گزارش فارس، رونالدو تاکنون مالک 60 درصد از حق انتشار تصوير خود است و 40 درصد بقيه به رئال مادريد تعلق د ارد اما اکنون او اين درصد را افزايش خواهد داد. فلورنتينو پرس و کريستيانو رونالدو در لس‌آنجلس بالاخره گفت‌و‌گويي را که مدت‌ها به تعويق افتاده بود، انجام دادند؛ سوء‌تفاهمات را برطرف کردند.

 

رونالدو:دستي که به من غذا بدهد را گاز نمي‌گيرم

ستاره پرتغالي رئال مادريد در واکنش به اظهارات سرمربي سابق خود گفت: دستي را که به من غذا بدهد گاز نمي‌گيرم.

 


 

 

کريستيانو رونالدو در نشستي خبري حاضر شد و گفت: هر فصل براي من يک رقابت است. تلاش مي‌کنم بهتر از سال پيش باشم. پيچيده است اما من کسي هستم که براي رقابت‌کردن تلاش مي‌کنم. تلاش مي‌کنم براي کمک به هم‌تيمي‌هايم تمام توانم را به کار ببندم.

به گزارش فارس، وقتي از رونالدو درباره مورينيو سوال شد، دامه داد: چيزهايي در زندگي هست که ارزش نظر دادن ندارد و اين به دلايل مشخص يکي از آنها است. من هميشه جنبه‌هاي خوب مربيان را مي‌بينم. من دست کسي را که به من غذا داده گاز نمي‌گيرم و درباره کساني که درباره‌ام بد حرف بزنند، صحبت نمي‌کنم. من مسائل مثبت را مي‌بينم. قرار است با چلسي بازي کنيم نه با مربي آن. اين بازي تدارکاتي ديگر است و مي‌خواهيم براي بهترين شروع در لاليگا در آن به پيروزي برسيم.

ستاره پرتغالي مادريد خاطرنشان کرد: بازيکنان جديد بسيار خوب هستند و من هم مثل هم‌تيمي‌ها و مربي بسيار خوشحالم. آنها کمک زيادي به تيم خواهند کرد و درست نيست که تنها يکي از آنها را نام ببرم. آنها با ليگ اسپانيا و بازي‌ها آشنا هستند و نشان داده‌اند براي اين تيم خوب هستند. چيزهاي مثبتي در آنها ديده‌ام و اميدواريم که آنها بتوانند در اين فصل با ما همکاري خوبي داشته باشند.

یک شنبه 13 مرداد 1392برچسب:, :: 22:18 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

قرارداد رئال مادريد با نوجوان 11ساله

باشگاه فوتبال رئال مادريد با نوجوان 11 ساله آمريکايي قرارداد امضا کرد.

 


 

 

 مسئولان رئال اعلام کردند جاشوا پينادات نوجواني که مهارت فوق العاده گلزني در رده سني خود را دارد به آکادمي باشگاه وارد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پينادات قبلا براي مدت کوتاهي در آکادمي هر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا حضور يافته و تمرين کرده است. پينادات اولين بازيکن آمريکايي است که به تيم رئال مادريد راه پيدا مي کند.

وي قرار است از ماه سپتامبر در آکادمي رئال حاضر شود. اين آکادمي در گذشته بازيکناني چون ايکر کاسياس، گوتي و رائول گونسالس را تربيت کرده است.

جمعه 11 مرداد 1392برچسب:, :: 18:12 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

آنچلوتي:‌ مودريچ واگذار نخواهد شد

مربي تازه‌وارد و ايتاليايي رئال‌مادريد اطمينان خاطر داد حتي در صورت جذب فوق‌ ستاره تاتنهام، ‌لوکا مودريچ به تيمي واگذار نخواهد شد.

 


 

 

در چند روز گذشته يکي از شايعاتي که در اطراف رئالي‌ها وجود داشته و درباره‌اش در رسانه‌ها زياد گزارش شنيده شده،‌ بحث واگذاري احتمالي لوکا مودريچ در صورت آمدن گرت بيل از هاتسپرزي‌ها با 85 ميليون پوند است.

به نقل از فارس، در اين باره «کارلو آنچلوتي» عاقبت مجبور به واکنش شد. وي گفت: اين خبر که رئال در صورت استخدام بيل،‌براي فروش مودريچ اقدام مي‌کند، درست نيست. تيم خواهان تداوم همکاري با او است.

آنچلوتي افزود: تمام بازيکنان از اين که لوکا بماند، خوشحال هستند. ما واقعا خواهان حفظ مجموعه خود هستيم. به اين ترتيب در مورد واگذاري او هيچگاه وارد عمل نخواهيم شد.

 

کاسياس: نمي‌خواهم بي‌دليل نيمکت‌‌نشين شوم

دروازه‌بان معروف رئال مادريد گفت: ديگر دوست ندارم بي‌دليل نيمکت‌نشين شوم.

 


 

ايکر کاسياس در اواخر فصل گذشته به علت آنکه با ژوزه مورينيو، مربي پرتغالي آن هنگام کهکشاني‌ها اختلاف پيدا کرد، نيمکت‌نشين شد.

به گزارش فارس، سنگربان و کاپيتان تيم مادريدي ديگر خواهان نشستن روي نيمکت نيست. وي در گفت‌وگويي با يک شبکه راديويي اظهار داشت: ديگر خواهان مواجه شدن با مشکلي مثل نيمکت‌نشيني نيستم. دوست ندارم بي‌دليل مجبور به نشستن روي نيمکت ذخيره‌ها شوم.

وي افزود: توانمندي‌هاي ديگو لوپز،‌ ديگر دروازه‌بان مادريد را مي‌ستايم. او سنگربان بزرگي است. اما واقعيت اين است که من دنبال تکرار ماجراي نيمکت‌نشيني نيستم.

او بيان کرد: واقعا نمي‌خواهم بي‌دليل روي نيمکت محکوم به نشستن شوم. اميدوارم با بازي‌هاي خوب فصل جاري، بتوانم خاطره تلخ نيمکت‌نشيني را فراموش کنم.

رونالدو هفته‌اي 330هزار پوند دستمزد مي‌‎خواهد

باشگاه رئال مادريد تمام تلاش خود را انجام مي دهد تا قرارداد کريس رونالدو ستاره پرتغالي‌اش را تمديد کند اما اين بازيکن دستمزد هنگفتي را از باشگاه طلب کرده که پرداخت آن براي رئال دشوار است.

 


 

 

فلورنتينو پرز رئيس باشگاه رئال مادريد اخيرا اعلام کرد رونالدو با پيراهن اين باشگاه از دنياي فوتبال خداحافظي خواهد کرد. اما اين اظهار نظر بيشتر در جهت منصرف کرد منچستريونايتد براي جذب اين بازيکن بود.

به گزارش مهر، رونالدو هم اکنون مذاکراتي براي تمديد قرارداد با رئال انجام داده و تقاضاي سالانه 17.5 ميليون پوند به صورت خالص (بعد از پرداخت ماليات) کرده است. اين رقم هنگفت يعني شماره 7 رئال مادريد هفته اي 330 هزار پوند دستمزد مي خواهد در حالي که باشگاه تمام ماليات دستمزد او را نيز بپردازد.

رئال هم اکنون اردوي آماده سازي خود را در آمريکا بر پا کرده اما فلورنتينو پرز که نگران از دست دادن رونالدو است تلاش مي‌کند هر طور شده گرث بيل را به عنوان جانشين احتمالي CR7 به خدمت بگيرد. رقم درخواستي رونالدو براي رئال بسيار زياد است و از طرف ديگر از دست دادن اين ستاره پرتغالي هم براي رئالي ها خبر بسيار بدي محسوب مي‌شود.

منچستريونايتد باشگاهي است که هميشه خواهان رونالدو بوده و اين بازيکن نيز احترام زيادي براي اين باشگاه قائل است. در صورتي که رونالدو با رئال به توافق نرسد اولدترافورد مي‌تواند مقصد بعدي او باشد.

رونالدو،پرطرفدارترین ورزشکار در توئیتر؛ با20 میلیون هوادار

در میان 10 ورزشکار پرطرفدار در توئیتر، هشت فوتبالیست دیده می شوند و شش تا از آنها در لالیگای اسپانیا توپ می زنند.


 

سایت گل- روزنامه آ.اس در گزارشی به این نکته اشاره کرده که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی باشگاه رئال مادرید پادشاه بی چون و چرای ورزشکاران در صفحه توئیتر است.

تعداد هواداران این ستاره پرتغالی در شبکه اجتماعی توئیتر از 20 میلیون نفر فراتر رفته است که البته این آمار در مقایسه با محبوبترین های توئیتر درسرتاسر دنیا فاصله زیادی دارد. جاستین بیبر، خواننده نسل جوان در حال حاضر 42.4 میلیون  هوادار در توئیتر دارد و کتی پری، دیگر خواننده سرشناس، 40 میلیون هوادار دارد.

اما تعداد هواداران کریستیانو رونالدو، از تمام ورزشکارهای دیگر بیشتر است.کاکا با 16.2 میلیون هوادار در رده دوم است .

در میان ده ورزشکار محبوب در توئیتر، نام 8 فوتبالیست دیده می شود که شش تا از آنها در لالیگا بازی می کنند. علاوه بر کریستیانو رونالدو و کاکا، نیمار، اینیستا ، پیکه و سسک هم سایر بازیکنان محبوبی هستند که در لالیگا بازی می کنند.

رنکینگ 10 ورزشکار محبوب در توئیتر بدین ترتیب است
1-کریستیانو رونالدو: 20.1 میلیون هوادار

2-کاکا : 16.2 میلیون هوادار

3- لبرون جیمز : 9.3 میلیون هوادار

4-نیمار: 7.8 میلیون هوادار

5- شکیل اونیل : 7.4 میلیون هوادار

6- رونالدینیو: 6.9 میلیون هوادار

7- وین رونی: 6.8 میلیون هوادار

8- آندرس اینیستا: 6.5 میلیون هوادار

9- جرارد پیکه: 6.4 میلیون هوادار

10-سسک فابرگاس: 6.4 میلیون هوادار

پنج شنبه 10 مرداد 1392برچسب:, :: 16:10 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

بيل قصد دارد به رئال مادريد بپيوندد

رسانه هاي انگليس روز چهارشنبه گزارش دادند گرت بيل مهاجم ولزي تيم فوتبال تاتنهام قصد دارد به رئال مادريد اسپانيا بپيوندد.

 


 

 

نتقال گرت بيل به رئال مي دارد مي تواند رکورد انتقال بازيکن را بشکند.

اين بازيکن 24 ساله روز چهارشنبه به مدت پنج ساعت در محل اردوي تاتنهام حاضر بود اما تمرين نکرد.

شبکه تلويزيوني اسکاي اسپور گزارش داد گرت بيل به آندره ويلاس بواس، مربي پرتغالي تاتنهام گفته است قصد دارد به رئال منتقل شود.

رئال براي جذب گرت بيل آماده است بيش از 100 ميليون پوند ( 114 ميليون يورو ) پرداخت کند.

اين تيم سال 2009 هشتاد ميليون پوند ( 91.4 ميليون يورو ) به کريستيانو رونالدو پرتغالي پرداخت کرد که رکورد انتقال بازيکن به حساب مي آيد.

مطبوعات انگليس گزارش دادند دانيل لوي، رئيس باشگاه تاتنهام قرار است در ميامي با همتاي مادريدي خود ديدار کند.

وي قصد دارد براي انتقال اين بازيکن 125 ميليون پوند ( 142.8 ميليون يورو ) دريافت کند.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از لندن، بيل از سال 2007 در تاتنهام بازي مي کند و سال گذشته 26 گل براي اين تيم به ثمر رساند.

زين الدين زيدان فرانسوي، بازيکن سابق و مربي فعلي رئال گفت:‌ « اگر بيل تمايل دارد به رئال بپيوندد تاتنهام بايد به او اجازه دهد با ما مذاکره کند .»

زيدان افزود: « هر بازکين يک بار فرصت بازي کردن در رئال را پيدا مي کند و اينکه گرت نمي خواهد آن را از دست بدهد، قابل درک است .»

تاتنهام روز شنبه در ديداري دوستانه به مصاف موناکو مي رود اما حضور گرت بيل در اين ديدار مشخص نيست.

سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

يک بازيکن ديگر از رئال مادريد در ناپولي

سرمربي ناپولي قصد دارد بازيکن ديگري از رئال مادريد را به سن پائولو ببرد.

 


 

خريدهاي تابستاني ناپولي از رئال مادريد هنوز پايان نيافته است. سران سن پائولو مي‌خواهند آلوارو آربلوا را نيز از سانتياگو برنابئو به تيم خود اضافه کنند.

به گزارش فارس،‌ ناپولي پيش از اين با خريد گونزالو هيگواين،‌ خوزه کايخون و رائول آلبيول نزديک به 50 ميليون يورو را به حساب رئال مادريد واريز کرده‌اند.

رافائل بنيتس، سرمربي جديد ناپولي در حالي که روز گذشته اعلام کرده بود قصد دارد مهاجم ديگري را به ترکيب تيمش اضافه کند، گوشه چشمي هم به آربلوا دارد تا بتواند با استفاده از او، خط دفاع تيمش را هم تقويت کند.

آربلوا که 12 ميليون يورو براي بنيتس آب مي‌خورد، پيش از اين در ليورپول پيشينه کار کردن زير نظر اين مربي اسپانيايي را دارد.

گزارش تصویری: کاروان ورزشی رئال مادرید وارد آمریکا شد

کاروان ورزشی باشگاه رئال مادرید برای برگزاری اردوی تابستانی اش وارد ایالات متحده آمریکا شد


دراینجا می توانید تصاویر منتخبی از ورود کاروان مادریدی به فرودگاه لس آنجلس را ملاحظه کنید:

foton

foton

foton

foton

foton

foton

سایت گل- کاروان ورزشی رئال مادرید بعد از اتمام دیدار دوستانه مقابل پاری سن ژرمن در سوئد به مادرید بازگشت و بعداز مادرید به سمت آمریکا پرواز کرد. حالا کارلو آنچلوتی و شاگردانش در آمریکا هستند و برای 13 روز اردوی تابستانی شان را دراین کشور دنبال خواهند کرد.

دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:, :: 14:25 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

ايسکو: رئال در مسير صحيح قرار دارد

ايسکو، ستاره جديد رئال مادريد، با ابراز خشنودي از کيفيت هم تيمي هاي جديدش، معتقد است که رئال در مسير صحيح براي رسيدن به موفقيت قرار داد.

 


 

 

اين ملي پوش جوان اسپانيايي که در اين تابستان از مالاگا به رئال پيوست، اعتقاد دارد که تيمش براي سازگار شدن با سيستم مورد نظر آنچلوتي بايد بيشتر تلاش کند.

به گزارش گل، ايسکو به خبرنگاران گفت:" ما از کارهايي که تا به حال انجام داديم، راضي هستم. البته هنوز زود است اما ما تيم فوق العاده اي داريم، با بازيکنان بزرگ و شيوه کاري بسيار خوب. ما در مسير درست قرار داريم.

من از شرايطم راضي هستم و به خوبي در تيم جا افتاده ام. هنوز بايد درک بهتري از بازي هم تيمي هايم پيدا کنم و در هر جلسه تمريني براي رسيدن به آن تلاش مي کنم.

کيفيت تيم فوق العاده است و اين اهميت زيادي دارد. شيوه بازي تيم از خود بازيکنان تيم اهميت بيشتري دارد.

ما تيم جواني داريم که مي تواند در چند سال آينده براي باشگاه بازي کند. آنچه آنچلوتي از ما مي خواهد اين است که خوب بازي کنيم، توپ را حفظ کنيم و خلاقيت داشته باشيم."

رئال شب گذشته موفق شد در ديداري دوستانه پاري سن ژرمن را شکست بدهد و ايسکو پيروزي در اين ديدار را براي تيمش بسيار مهم دانست.

" پيروزي در هر ديدار، هميشه مهم است اما ما در اين ديدار مقابل تيمي مبارزه جو و بسيار خوب قرار گرفتيم. ما بايد همين روند را حفظ کنيم و تلاش کنيم تا هر روز بهتر شويم. کيفيت تيم فوق العاده است. ما تيمي جوان و آينده دار هستيم."

شنبه 5 مرداد 1392برچسب:, :: 18:4 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مادريد مقابل المپيک ليون متوقف شد

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه مقابل المپيک ليون به تساوي رسيد.

 


 

در ديداري دوستانه براي آماده‌سازي باشگاه‌هاي اروپايي به منظور حضور موفق در ليگ‌هاي داخلي، تيم فوتبال المپيک ليون در ورزشگاه ژرلان ميزبان رئال مادريدي بود که در اين فصل هدايتش بر عهده کارلو آنجلوتي سرمربي ايتاليايي و موفق تيم‌هاي آث ميلان و پاري‌سن‌ژرمن است.

به نقل از فارس،اين بازي در نهايت با نتيجه تساوي دو بر دو به پايان رسيد.

در اين بازي و در حالي که تا دقيقه 78 بازي با نتيجه دو بر صفر به سود ميزبان پيش بود رئال مادريد موفق شد با گل‌هاي موراتا 78 (پنالتي) و کاسيميرو 84 بازي را به تساوي کشاند.

گل‌هاي المپيک ليون نيز توسط گرونيه 20 و لوپز 62 به ثمر رسيد.

 

 

عکس روز: یک دقیقه سکوت در تمرینات رئال و بارسا به احترام قربانیان قطار

دیروز در منطقه سانتیاگو د کومپوستلای اسپانیا یک قطار از ریل خود خارج شد و در پی آن 80 نفر کشته و صدهانفر زخمی شدند


 

Los jugadores del Real Madrid guardan un minuto de silencio

سایت گل- بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا دیروز قبل از آغاز جلسه تمرینی شان یک دقیقه سکوت را به احترام درگذشتگان و قربانیان سانحه قطار رعایت کردند. یک دقیقه سکوت مادریدی ها در شهرک ورزشی والدبباس رعایت شد و بارسایی ها در کمپ تمرینی شان در اسلوی نروژ به قربانیان این حادثه ادای احترام نمودند.
دیروز در منطقه سانتیاگو د کومپوستلای اسپانیا یک قطار از ریل خود خارج شد و در پی آن 80 نفر کشته و صدهانفر زخمی شدند

 

گزارش روز-هرم آنچلوتی در رئال: تمایل کارلتو به سیستم 3-3-4

 

تنها چیزی که تا به الان به صورت قطعی مشخص شده این است که سرمربی ایتالیایی درنظر دارد تا در میانه میدان از سه بازیکن میانی استفاده کند.

 


 

 

سایت گل- رئال آنچلوتی به چه ترتیبی بازی خواهد کرد؟ این سرمربی ایتالیایی در طول دوران مربیگری اش ، همواره به دو سیستم وفادار بوده و تیم هایش را با دو سیستم به میدان می فرستاده. سیستمی که کارلتو بیشترین استفاده را از آن داشته، سیستم هرمی است: سیستم 1-2-3-4 . زمانی که او بخواهددو بازیکن را در نوک حمله تیمش قرار دهد این سیستم را به 2-1-3-4 تغییر خواهد داد.سیستم دومی که مد نظر کارلتو است، سیستم 3-3-4 است

تنها چیزی که تا به الان به صورت قطعی مشخص شده این است که سرمربی ایتالیایی درنظر دارد تا در میانه میدان از سه بازیکن میانی استفاده کند.

به همین خاطر هم سیاست کارلتو در بازار نقل و انتقالات تابستانی تقویت خط میانی و خرید بازیکنانی توانا و جوان برای این پست است و از همین رو هم رئالی ها برای خریداری ایسکو و اییارامندی دست به کار شدند. این دو بازیکن این توانایی را دارند که سبک فوتبال کارلتو را با ارائه گزینه های متنوع در زمین فوتبال پیاده سازی کنند.

احتمالا در خط حمله تیم هم سه مهاجم حضور خواهند یافت. تیمی که بتواند موقعیت های فراوانی را برای گلزنی خلق کند. ما در مقابل رئال مادریدی هستیم که می خواهد مالکیت توپ را در اختیار بگیرد و به دنبال رسیدن به بلوغ هرچه بیشتر در بازیهایش باشد.

تمرینات فصل جدید رئال مادرید از روز دوشنبه در شهرک والدبباس مادرید برگزار شد و کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی برای اولین بار در زمین چمن با شاگردان جدیدش دیدار کرد. او که خودش با لباس ورزشی در زمین حضور یافته بود زین الدین زیدان را نیز به عنوان یکی از دستیارانش درکنارش می دید  وبا شور و انرژی خاصی شاگردانش را هدایت می کرد. البته دراین جلسه تمرینی تمام بازیکنان رئال مادرید حضور نداشتند و کسانی که در رقابت های جام کنفدراسیون ها حاضر بودند کمی دیرتر به اردوی مادریدی ها خواهند پیوست؛ بازیکنانی مثل ایکر کاسیاس،  رائول آلبیو، آربلوا و سرخیو راموس همراه با مارسلو کمی دیرتر به اردوی کهکشانی ها ملحق می شوند.ژابی آلونسو و رافائل واران هم این روزها برای رهایی از بند مصدومیت به تمرینات بدنسازی می پردازند.

همه بازیکنان رئال با چهره هایی خندان دراولین جلسه تمرینی تیمشان شرکت کرده بودند و کاکا بیش از سایر بازیکنان با انگیزه بود که زیر نظر سرمربی سابقش درمیلان بتواند به روزهای اوج بازگردد.

 ایبرا درفکر جدایی: زلاتان به دنبال آنچلوتی به رئال می آید؟

زلاتان ایبراهیموویچ تمایل زیادی دارد تا قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند؛ افتخاری که تابه حال موفق به کسب آن نشده و حالا می خواهد با آنچلوتی این تجربه را کسب کند

 


 

ایبرا درفکر جدایی: زلاتان به دنبال آنچلوتی به رئال می آید؟

 

سایت گل- با انتقال ادینسون کاوانی به باشگاه پاری سن ژرمن، زلاتان ایبراهیموویچ بیش از پیش پروسه جدایی اش از باشگاه فرانسوی را دنبال خواهد کرد. خود او تمایل زیادی دارد تابه مادرید بیاید و درکنار سرمربی سابقش، کارلو آنچلوتی فوتبالش را دنبال کند و مجددا زیر نظر او کار کند. عشق میان ایبرا و کارلتو دو طرفه است. سرمربی ایتالیایی هم از سران باشگاه مادریدی خواسته تا این مهاجم سوئدی را به خدمت بگیرند و البته دلایل و انگیزه های ورزشی هم پیش رو دارد.

زلاتان در پاری سن ژرمن و زیر نظر کارلو آنچلوتی فصل خوبی را سپری کرد و توانست به خوبی با تاکتیک های او کنار بیاید و از همین رو تمایل زیادی دارد تا بار دیگر زیر نظر این سرمربی ایتالیایی کار کند و به همین خاطر حاضر است تا چمدانهایش را بسته و پاریس را ترک کند و به اسپانیا بیاید.

طبق گزارش منتشره در روزنامه آ.اس او برای اولین بار در طول کارنامه ورزشی اش حاضر است تا از رقم دستمزد نجومی 14 میلیون یورویی خالصی که در پارک دو پرنس دریافت می کند بکاهد و به کنار کارلتو برود. این ستاره 31 ساله سال گذشته با پیشنهاد دستمزد نجومی سران پی.اس . جی بود که برای پیوستن به این تیم وسوسه شد. زلاتان حالا با 31 سال سن به محقق کردن آرزویش که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست بیش از هرچیز دیگری فکر می کند و می داند که رئال مادرید که تیمی سابقه دار است برای فتح لادسیما (دهمین قهرمانی اروپایی اش) می جنگد و حالا سرمربی ای سکان هدایت این تیم را در دست دارد که شانس قهرمانی آنها در اروپا را افزایش خواهد دادو

یک سال پیش سران پاری سن ژرمن برای جذب ایبرا مبلغ 21 میلیون یورو به میلان پرداخت کردند . اما حالا و با انتشار اخبار ابتدایی درمورد ابراز تمایل سران رئال برای جذب زلاتان، سران باشگاه فرانسوی اعلام کردند که مهاجمشان فروشی نیست. اما حالا و بعد از انتقال ادینسون کاوانی به پاریس،آئورلیو د لائورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی گفت:« زلاتان با باشگاه دیگری به توافق رسیده و درکنار کاوانی بازی نخواهد کرد.»

تمايل اوزيل به تمديد قرارداد با رئال تا 2019

هافبک آلماني رئال مادريد به تمديد قراردادش با رئال تا سال 2019 مي‌انديشد.

 


 

مسعود اوزيل اميدوار است براي تمديد قرارداد به مدت 3 سال با رئال مادريد به توافق برسد. قرارداد جديد باعث خواهد شد هافبک آلماني تا ژوئن 2019 در کنار خريدهاي جديدي چون دني کارواخال و آسير ايارامندي در تيم بماند.

به گزارش فارس، اوزيل که 3 فصل پيش در سن 22 سالگي به رئال مادريد پيوست، در نظر دارد قرارداد جديدي با رئال مادريد به امضا برساند که باعث مي‌شود تا سن 31 سالگي در اين تيم بماند. بر اساس گزارش روزنامه بيلد آلمان تيم‌هاي زيادي از جمله تيم‌هاي ليگ برتري و بايرن‌مونيخ که گوارديولا آن را خريدي ايده‌آل براي رسيدن به قهرماني در اروپا مي‌دانست، خواهان به خدمت گرفتن هافبک آلماني بوده‌اند.

اوزيل که روز گذشته پس از پايان تعطيلاتش به رئال مادريد بازگشت، اين هفته مسئله تمديد قراردادش را بررسي خواهد کرد. مصطفي اوزيل، پدر و مديربرنامه‌هاي وي جلسه‌اي با مسئولان باشگاه در پايان فصل برگزار کرد که توافقي حاصل نشد.

اوزيل مدعي شده است که به خروج از باشگاه فکر نکرده و افزود: هيچ انگيزه‌اي براي جدايي از رئال ندارم که بخواهم اين مسئله را بررسي کنم.

سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, :: 17:7 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

رئال مادريد ارزشمندترين باشگاه جهان

رئال مادريد در گزارش فوربس از ارزشمندترين باشگاه‌هاي جهان در صدر قرار گرفت، اين در حالي است که بارسلونا رقيب سنتي اين تيم پنجم است.

 


 

در گزارشي که مجله "فوربس" منتشر کرد رئال مادريد به عنوان ارزشمندترين باشگاه جهان انتخاب شد.

بر اساس گزارش فوربس، ارزش رئال مادريد در حال حاضر به 3.3 ميليارد دلار رسيده، اين در حالي است که قيمت اين باشگاه اسپانيايي سال گذشته 1.88 ميليارد دلار بود که به علت قرارداد با شرکت هواپيمايي FlyEmirates و شرکت آدايس اين رقم افزايش يافت.

منچستر يونايتد که در گزارش قبلي فوربس در صدر قرار داشت، در رده دوم ارزشمندترين‌ها قرار گرفت، اما بارسلونا با رقم 2.6 ميليارد دلار به رده پنجم سقوط کرد.

باشگاه بيسبال نيويورک يانکيز آمريکا با قيمت 2.3 ميليارد دلار رده چهارم ارزشمندترين را به خود اختصاص داد.

در فهرست 50 باشگاهي که مجله "فوربس" منتشر کرد آمريکا با 30 نماينده فوتبال امريکايي بيشترين سهم را به خود اختصاص داد.

بهترين مربي دروازه‌بانان جهان در رئال مادريد

رئال مادريد يکي از بهترين مربي دروازه‌بانان جهان را براي فصل آينده به خدمت گرفت.

 


 

در گزارشي که مجله "فوربس" منتشر کرد رئال مادريد به عنوان ارزشمندترين باشگاه جهان انتخاب شد.

بر اساس گزارش فوربس، ارزش رئال مادريد در حال حاضر به 3.3 ميليارد دلار رسيده، اين در حالي است که قيمت اين باشگاه اسپانيايي سال گذشته 1.88 ميليارد دلار بود که به علت قرارداد با شرکت هواپيمايي FlyEmirates و شرکت آدايس اين رقم افزايش يافت.

منچستر يونايتد که در گزارش قبلي فوربس در صدر قرار داشت، در رده دوم ارزشمندترين‌ها قرار گرفت، اما بارسلونا با رقم 2.6 ميليارد دلار به رده پنجم سقوط کرد.

باشگاه بيسبال نيويورک يانکيز آمريکا با قيمت 2.3 ميليارد دلار رده چهارم ارزشمندترين را به خود اختصاص داد.

در فهرست 50 باشگاهي که مجله "فوربس" منتشر کرد آمريکا با 30 نماينده فوتبال امريکايي بيشترين سهم را به خود اختصاص داد.

با نهایی شدن انتقال اییارامندی؛ گرت بیل گزینه بعدی رئال

رئالی ها از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن بیل هستند و گفته می شود که زین الدین زیدان، مدیر ورزشی و کمک مربی باشگاه، شخصا شرایط این انتقال را پیگیری می کند.

 


 

با نهایی شدن انتقال اییارامندی؛ گرت بیل گزینه بعدی رئال

 

سایت گل- بعد از نهایی شدن انتقال اسیر اییارامندی به رئال، اکنون مدیران این باشگاه تمرکزشان را روی انتقال گرت بیل، ستاره ولزی تاتنهام گذاشته اند.

رئالی ها از مدت ها قبل به دنبال به خدمت گرفتن بیل هستند و گفته می شود که زین الدین زیدان، مدیر ورزشی و کمک مربی باشگاه، شخصا شرایط این انتقال را پیگیری می کند.

این در حالی است که آندره ویلاس بواس، سرمربی تاتنهام، به شدت خواهان ماندن گرت بیل در وایت هارت لین است و بارها تاکید کرد که مدیران باشگاه به او قول داده اند که این بازیکن در تابستان به باشگاه دیگری نخواهد رفت.

اما فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال، بارها اعلام کرده که حاضر است هر کاری برای انجام این انتقال انجام بدهد و به گزارش نشریه ال موندو دپورتیوو، حاضرند تا پیشنهادی 100 میلیون یورویی برای خرید او ارائه بدهند.

حتی رئالی ها آماده اند تا به عنوان بخشی از مبلغ انتقال، آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی شان را راهی وایت هارت لین کنند.

بیل در رقابت های فصل گذشته لیگ برتر فوق العاده کار کرد و با به ثمر رساندن 26 گل در 44 دیداری که در همه رقابت های فصل قبل برای تاتنهام انجام داد، عنوان بهترین بازیکن جزیره را نیز از آن خود کرد. او تا سال 2016 با تاتنهام قرارداد دارد اما بی میل نیست که راهی سانتیاگو برنابئو شود.

 

پرس: رونالدو بهترين بازيکن تاريخ مي‌شود

رييس باشگاه رئال مادريد معتقد است که کريستيانو رونالدو با درخشش در اين تيم به بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان تبديل خواهد شد. او گفت که کاکا با آنچلوتي به روزهاي اوج بر مي‌گردد.


 

به گزارش ايسنا،فلورنتينو پرس، رييس باشگاه رئال مادريد در نشستي خبري حاضر شد و درباره موضوعات زيادي سخن گفت از کاکا گرفته تا کارلو آنچلوتي و کريستيانو رونالدو و ...

کاکا

"او يک پديده است. متاسفانه بعد از جام جهاني دچار آسيب ديدگي‌ شد و زير تيغ جراحان قرار گرفت. پس از آسيب ديدگي‌ کاکا، مسوت اوزيل را جذب کرديم و بازي‌هاي خوب او باعث شد تا کاکا نيمکت نشين شود. کاکا بازيکن بسيار محبوبي است.او بعد از کريستيانو رونالدو بيشترين هوادار را در توييتر دارد. من به آينده او خوشبين هستم. احساس مي‌کنم کاکا به آمدن آنچلوتي به روزهاي اوج خود بر مي‌گردد و همان جادوگر ميلان مي‌شود."

کريستيانو رونالدو

"رونالدو يکي از پايه‌هاي اصلي رئال مادريد و بهترين بازيکن حال حاضر فوتبال جهان است. او بسياري از مردم را با استعداد ناب خود مسحور کرده است. بلند پروازي و انگيزه او وصف ناشدني است. او الان رابطه بسيار خوبي با هواداران رئال مادريد دارد. شاهد درخشش بيشتر رونالدو در رئال مادريد خواهيم بود. بر اين باورم که او به بهترين بازيکن تاريخ فوتبال جهان يا عنواني شبيه اين دست خواهد يافت."

کارلو آنچلوتي

"نمي‌دانم که آيا بازي‌هاي رئال مادريد با آمدن اين مربي بزرگ زيباتر خواهد شد يا نه. رئال با مورينيو هم فوتبال زيبايي را به نمايش مي‌گذاشت به ويژه در دو فصل پيش که با 100 امتياز يک رکورد از خود بر جاي گذاشتيم. در آن فصل توانستيم 121 گل به ثمر رسانيم و به سلطه بارسلونا پايان دهيم."

جذب بازيکنان جوان

"رئال مادريد بعد از رفتن ژوزه مورينيو عصر جديدي را آغاز کرده است. الان مربي کاربلد و سرشناسي را جذب ‌کرده‌ايم و از انتخاب خود خوشحال هستيم. با بازيکنان جواني همچون ايارامندي و ايسکو قرارداد امضا ‌کرده‌ايم. مي‌خواهيم با تکيه بر اين جوانان با استعداد دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا را به دست آوريم. با جذب چنين بازيکناني مي‌خواهيم به بازيکنان با تجربه خود فشار آوريم و به آنها اعلام کنيم که فرصتي براي کم کاري وجود ندارد. بدون شک چنين پروسه‌اي کلاس رئال مادريد را بالا مي‌برد . بايد ببينم که آيا شايسته دهمين قهرماني خود در ليگ قهرمانان اروپا هستيم يا نه. رئال مادريد بيشترين قهرماني را در ليگ قهرمانان اروپا دارد. قهرماني در اين رقابت‌ها براي رئال عادي شده است و به نوعي در گوشت و خون آن وجود دارد. براي قهرماني در چنين رقابت‌هاي معتبري بايد کمي خوش شانس بود، چيزي که رئال در اين چند سال اخير از آن بي‌بهره بوده است"

زیدان: بازیکن خوبی بودن، تضمینی برمربی خوب بودن نیست

زین الدین زیدان،دستیار کارلو آنچلوتی در گفت و گو با اکیپ به بررسی اوضاع و احوال کنونی اش پرداخت

 


 

زیدان: بازیکن خوبی بودن، تضمینی برمربی خوب بودن نیست

سایت گل- زین الدین زیدان، اسطوره سابق باشگاه رئال مادرید از این پس به عنوان دستیار کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری تیم مادریدی خواهد نشست.

او در گفت و گو با روزنامه اکیپ از مسائل مختلفی پرده برداشته. او ازانگیزه های درونی اش حرف زده و ازفاصله زمانی زیادی که از خداحافظی او با دنیای فوتبال تا نشستنش روی نیمکت مربیگری گذشته، به صحبت پرداخت. او درعین حال اعلام کرد که موفقیت گذشته او در دنیای فوتبال هیچ تضمینی برای موفقیت او به عنوان یک سرمربی نیست.

زی زو در صحبت هایی درمورد اینکه چرا در طول سالهای اخیر به دنیای مربیگری نپیوسته گفت:« من می ترسیم، از این می ترسیدم که اعتماد کنم و به من خیانت شود. با گذشت زمان، اعتماد به نفس بیشتری به دست آوردم و حالا به سادگی به نیمکت مربیگری نگاه می کنم.»

دستیار کارلتو در رئال اعلام کرد که بعید می داند که کارنامه موفقش در دنیای فوتبال گارانتی خوبی برای موفقیت او در دنیای مربیگری باشد :« اینکه یک بازیکن خوبی بوده ای، هیچ گارانتی براین نیست که سرمربی خوبی باشی. شاید کمک کند ولی درحد کمک است و نه بیشتر.»

روز پانزدهم جولای، روزی است که زیدان به زمین فوتبال بازخواهد گشت. او در شهرک والدبباس به زمین چمن بازگشته و کار را درکنار کارلو آنچلوتی آغاز خواهد کرد.

آس: بيل با پيراهن شماره يازده در رئال‌ مادريد

روزنامه آس اسپانيا از توافق رئال‌مادريد با تاتنهام براي جابه‌جايي گرت بيل خبر داد.

 


هر چند باشگاه تاتنهام از ماندن گرت بيل، ستاره ولزي خود براي يک فصل ديگر خبر داده است اما روزنامه "آس" در شماره امروز خود خبري جنجالي را منتشر کرد که در آن از توافق بيل با رئال‌مادريد حکايت شده است.

به نقل از ايسنا، در خبر آس آمده است: چند روزنامه‌نگار موفق شدند وارد يکي از دفترهاي سري رئال‌مادريد شوند. آنها در آنجا پيراهن بازيکنان براي فصل آينده را ديدند که در ميان شگفتي همگان پيراهن شماره يازده با نام بيل وجود داشت.

بيل در فصل گذشته رقابت هاي ليگ برتر انگليس نمايش خيره کننده‌اي داشت و به عنوان بهترين بازيکن انتخاب شد. عملکرد خوب او در سفيدپوشان وايت هارت لين باعث شده است که رئال‌مادريد به شدت به جذب او علاقه داشته باشد اما رقم بالاي پيشنهادي تاتنهام جدي‌ترين مانع در اين انتقال است؛ چرا که خود بيل هم بارها از علاقه‌اش براي همبازي شدن با کريستاينو رونالدو خبر داده است.

تاتنهام براي فروش اين بازيکن ولزي رقم 100 ميليون پوند را پيشنهاد داده است.

 

جمعه 21 تير 1392برچسب:, :: 22:22 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

اييارامندي به رئال مادريد پيوست

باشگاه رئال کادريد اعلام کرد که آسير اييارامندي، هافبک جوان رئال سوسيه داد را به خدمت گرفته است.

 


دو باشگاه در طول چند هفته گذشته براي انجام اين انتقال در حال مذاکره بودند و گفته مي شود که اين ستاره جوان با انتقالي 30 ميليون يورو، مبلغي که در قراردادش ثبت شده بود، راهي سانتياگو برنابئو شد.

قرارداد نهايي فردا و بعد از حضور ايارامندي در تست پزشکي باشگاه رئال امضا خواهد شد. قرارداد اين بازيکن جوان 6 ساله خواهد بود.

به گزارش گل، اييارامندي يکي از محصولات آکادمي جوانان باشگاه سوسيه داد است و در سال 2010 اولين بازي رسمي اش را براي اين باشگاه انجام داد؛ او از آن زمان به يکي از بازيکنان کليدي اين باشگاه تبديل شد.

او يکي از بازيکنان کليدي تيم زير 21 ساله هاي اسپانيا بود که به تازگي قهرمان اروپا شد.

اييارامندي بعد از کارواخال، ايسکو و کاسيميرو، چهارمين خريد تابستاني رئال است.

پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, :: 13:25 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

بهترين بازيکن فصل اروپا از نگاه کاربران آس

کاربران سايت اينترنتي روزنامه «آس» ستاره پرتغالي رئال مادريد را به عنوان بهترين بازيکن فصل اروپا انتخاب کردند.


 

Galatasaray - Real Madrid

پس از اعلام ليست 10 نفره نامزدهاي کسب جايزه بهترين بازيکن اروپا در فصل 13-2012 خوانندگان رسانه «آس» براي انتخاب بازيکن برتر در رأي گيري شرکت و کريستيانو رونالدو را انتخاب کردند. بازيکن ملي‌پوش پرتغال بيش از نيمي از آرا از ميان 17 هزار و 891 رأي را به خود اختصاص داد (10 هزار و 491 رأي برابر با 58.63 درصد).

به گزارش فارس،ليونل مسي با اختلاف فراوان نسبت به رقيب مادريدي خود در جايگاه دوم ايستاد،مسي توانست چهار هزار و 481 رأي برابر با 25.04 درصد آرا را به خود اختصاص دهد. روبرت لواندوفسکي با کسب 685 رأي در جايگاه سوم ايستاد.

مسئله جالب توجه در اين فهرست حضور چهار بازيکن بايرن‌مونيخ است. بايرن‌مونيخ فصل گذشته به سه قهرماني مهم (ليگ قهرمانان، بوندس‌ليگا و جام حذفي آلمان) دست يافت. با اين حال نتايج نظرسنجي «آس» نشان مي‌دهد که بازيکنان اين تيم بختي براي کسب اين جايزه انفرادي ندارند. آرين روبن با قرار گرفتن در جايگاه چهارم با 636 رأي بهترين بازيکن باشگاه در اين نظرسنجي است. فرانک ريبري پس از گرت بيل در جايگاه ششم قرار گرفته و باستين شواين‌اشتايگر و توماس مولر به ترتيب در مکان‌هاي هفتم و هشتم قرار گرفتند.

دو جايگاه آخر به زلاتان ايبراهيموويچ که تيمش قهرمان ليگ يک فرانسه شد و روبين فان‌پرسي که با شياطين سرخ توانست قهرماني در ليگ برتر را جشن بگيرد، اختصاص يافت.

جايزه بهترين بازيکن اروپا براي اولين بار در فصل 11-2010 اهدا شد و ميشل پلاتيني، رئيس يوفا آن را به مسي تقديم کرد. در 12-2011 اين جايزه به آندرس اينيستا اختصاص يافت.

نتايج نظرسنجي از خوانندگان «آس» به اين شرح است:

1- کريستيانو رونالدو: 10 هزار و 491 رأي (58.63 درصد)

2- ليونل مسي: چهار هزار و 481 رأي (25.04 درصد)

3- روبرت لواندوفسکي: 685 رأي (3.82 درصد)

4- آرين روبن: 636 رأي (3.55 درصد)

5- گرت بيل: 634 رأي (3.54 درصد)

6- فرانک ريبري: 439 رأي (2.45 درصد)

7- باستين شواين‌اشتايگر: 203 رأي (1.13 درصد)

8- توماس مولر: 183 رأي (1.03 درصد)

9- زلاتان ايبراهيموويچ: 71 رأي (0.39 درصد)

10- روبين فان‌پرسي: 68 رأي (0.38 درصد)

 

رونالدوبهترين ورزشکارپرتغالي خارج ازکشورشد

ستاره رئال مادريد به عنوان بهترين ورزشکار پرتغالي در خارج از خاک اين کشور انتخاب شد.

 


انجمن خبرنگاران ورزشي پرتغال (CNID) براي هفتمين بار کريستيانو رونالدو را به عنوان بهترين ورشکار پرتغالي در خارج از اين کشور انتخاب کرد.

به گزارش فارس،ستاره رئال مادريد که از برنده اين جايزه در سال 2012 يعني ژوزه مورينيو پيشي گرفت، پيش از اين از سال 2006 تا 2011 در 6 سال متوالي اين عنوان را به دست آورده بود. بازيکن 28 ساله در 55 حضورش براي مادريد در فصل گذشته 55 گل به ثمر رساند.

فهرست برندگان اعلام شده توسط CNID شامل فردريکو سيلوا، تنيسور جوان پرتغالي به عنوان پديده سال اين کشور هم است.

اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم

این ستاره ترک تبار آلمانی از تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری آن را با اسطوره فرانسوی مقایسه کرده اند و اوزیل اکنون تایید کرد که این شباهت اتفاقی نیست.

 


اوزیل: با دیدن ویدئوی حرکات زیدان، از او تقلید می کنم

 

سایت گل- مسوت اوزیل، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد که ساعت ها حرکات زین الدین زیدان را در یوتیوب تماشا می کند تا بتواند بعدا آنها را در تمرینات و مسابقه به اجرا بگذارد.

این ستاره ترک تبار آلمانی از تکنیک قابل توجهی برخوردار است؛ به طوری که بسیاری آن را با اسطوره فرانسوی مقایسه کرده اند و اوزیل اکنون تایید کرد که این شباهت اتفاقی نیست.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" من زیزو را در جام جهانی 98 کشف کردم. از آن زمان، همیشه وقتی می خواستم پلی استیشن بازی کنم، رئال مادرید یا تیم ملی فرانسه را انتخاب می کردم.

وقتی می دیدم یک حرکت جدید انجام داده، ویدئوی آن را در یوتیوب پیدا و بارها تماشا می کردم.  

به خودم می گفتم که باید آن را در زمین انجام بدهم. این باعث می شد که بتوانم آن حرکت را خیلی سریع یاد بگیرم. البته من در زمین به اندازه او کاریزما ندارم."

زیدان این فصل کمک کارلو آنچلوتی در رئال خواهد بود و اوزیل این شانس را خواهد داشت تا زیر نظر او کار کند.

 

 

چهار شنبه 19 تير 1392برچسب:, :: 12:34 ::  نويسنده : علیرضا جمشیدی

فهرست اوليه برترين بازيکنان فوتبال اروپا

اتحاديه فوتبال اروپا نام 10 بازيکن را براي انتخاب برترين فوتباليست فصل 2012 – 2013 اين قاره را اعلام کرد.

 


 

يوفا 10 بازيکن منتخب اين قاره را براي انتخاب برترين فوتباليست فصل 2013 – 2012 اعلام کرد که بايرن‌مونيخ، قهرمان ليگ قهرمانان اروپا با چهار نماينده بيشترين تعداد بازيکن را در اين فهرست 10 نفره در اختيار دارد.

ماه آينده اين فهرست 10 نفره به سه بازيکن نهايي کاهش خواهد يافت تا برترين بازيکن فوتبال اروپا در فصل گذشته همزمان با قرعه‌کشي مرحله گروهي ليگ قهرمانان اروپا اعلام شود.

فهرست 10 بازيکن برتر فصل 2013 – 2012 اروپا به اين شرح است:

توماس مولر (آلمان)

آرين روبن (هلند)

باستين شواين‌اشتايگر (آلمان)

فرانک ريبري (فرانسه)

روبرت لواندوفسکي (دورتموند)

ليونل مسي (بارسلونا)

کريستيانو رونالدو (رئال‌مادريد)

گرت بيل (ولز)

روبين فان‌پرسي (هلند)

زلاتان ابراهيموويچ (سوئد)

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید،نظر یادتون نره.
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان real madrid و آدرس picturecr7.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 935
بازدید کل : 220090
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 22
تعداد آنلاین : 1



kaj tasavir کد کج شدن عکسها در وبلاگ

Flying Icon

كد ماوس